maah

igår kväll vid 8 gick vi ut och körde picken! läskigt med kul,
sen gick vi in och tittade på Mirrors, uschuschusch!! hahaha den var bra men SJUKT läskig.. som ni sa!
jag typ börja grina, hahah!! efter typ halva filmen så pausade för jag&lina skulle hämta dricka, och vi lovade varandra att inte skrämma varandra, men när är jag skulle gå upp från soffan stog lina och skrek: BÖÖ!!!!! fyfaan säger jag usch jag börja typ grina!! men sen tittade vi på YES MAN för att inte ha kvar dom läskiga tankarna från den förra filmen.

idag vaknade vi ungefär klockan 9, sen åt vi frukost. och eftersom det var så fint väder gick vi ut och körde picken igen, hääärligt!

snart ska jag,emma&hannah cykla 5 KM hem till mig igen! he..he
det kommer bilder sen när jag kommer hem :*

PUUSSSS/ssockertopp

jag vill ha SOMMAR! jag vill bli brun & sola

johanna&jag (;

hannah&jag (;


Kommentarer
Postat av: andrine

härliga bilder!(= jag vill också ha sommar ;)

2009-04-10 @ 17:08:52
URL: http://bbecauseyoureworthit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0